Kā mēs strādājam

1. Elektrodzinēja izjaukšana.

2

1

Pēc tam, kad dzinēju no pasūtītāja saņēmuši SIA „ELMARK” darbinieki, elektroiekārta tiek transportēta tieši uz remonta cehu.

Sekojošas izjaukšanas laikā ar hidraulisko demontēšanas ierīci tiek demontēta pusuzmava, noņemts spārnu rata apvalks, izņemts dzinēja rotors, no vārpstas tiek noņemti gultņi u.c. Līdz ar to dzinējs tiek izjaukts praktiski līdz pēdējai skrūvītei!

2. Defektēšana.

Izjauktajam elektrodzinējam tiek veikta rūpīga diagnostika, lai konstatētu elektriskos un mehāniskos bojājumus. Diagnostikas laikā tiek atklāti skaidri redzami, slēpti un iespējami defekti.

3. Rievu izolēšana.

3

Izanalizējot tinuma datus (dzinēja shēmas risinājumu, vadu šķērsgriezumu, vijumu daudzumu u.c.), tiek veikta rievu izolācija un uztīta spoļu sekcija.

4. Spoļu ielikšana. Dzinēja mehāniskās daļas remonts.

4

Uztītās elektrodzinēja spoles tiek ieliktas elektrodzinējā.

5. Piesūcināšana.

Tā tiek izmantota, lai samazinātu vadu gaisa spraugu daudzumu. Piesūcināšana novērš mitruma iekļūšanu, kā arī pastiprina izolāciju un palielina siltumvadītspēju, līdz ar to paildzina visu elektrodzinēja kalpošanas laiku.

6. Žāvēšana.

Pēc remontēšanas seko ne mazāk svarīgs posms – montāža.

Samontētā elektriskā shēma tiek piesūcināta ar elektroizolācijas laku, pārklāta ar to, pēc tam – žāvēta krāsnī.